keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

Nyt se nälkä on tullut

Näin se vaan on, että sieltähän se tuli. :D Tosiaan sitä vähän oletinkin, koska dieetissä on niin vähän hiilareita, ettei kylläisyyden tunne pysy kovin kauaa. Tähän mennessä on tuntunut ihan hyvältä. Oon huomannu jotain edistystä treenissäkin, teen aina kotitreenin sillä ei oo varaa kuntosalijäsenyyteen ja toiseksi, en kauheesti innostu yleisistä saleista, koska tunnen itseni hieman riittämättömäksi. Kotitreenin kuitenkin teen neljä kertaa viikossa ja tietysti aerobiset siihen päälle. Ruokailussa ideat alkaa käydä hieman vähiin ja nyt osui kohdalle erittäin huono erä frisee salaattia mikä harmitti suuresti. Ruoka on kuitenkin maistunut ja musta on ihanaa, että me saadaan syödä lohta! Oon pohdiskellut tässä, että mitä ihmettä sitä saa sitten syödä jos menee käymään ravintolassa? Pitää jättää lisäkkeet kuten peruna ja riisi pois annoksesta, mutta suostuukohan ravintolat yleensä siihen? Mietin myös, että mitenhän menestyvä olisi lettupaikassa tarjota yhtenä vaihtoehtona laihduttajan lettuja! :D Eikö kuulostaisi hyvältä bisnes idealta? Kauppatorilla Helsingissä on näitä crepe paikkoja, niin mietin että hehän voisivat lanseerata tämän! Taas tekee mieli, enkä ole muistanut niitä tehdä :D

Miten muilla on mennyt? Jotenkin se Fitfarmin foorumi on mielestäni hieman hankala, toki voi johtua myös siitä, että en yleensä käy missään ton tyyppisissä paikoissa. Mulle saa ehdottomasti laittaaa resepti-ideoita tänne :D

2 kommenttia:

  1. Meen itse kolmosryhmän mukaan. Mulla on muutamia poikkeuksia ruokavalioon, syön esimerkiksi tomaattia. Kyllähän se nälkä tulee täälläkin, mutta hyvin lähellä ruoka-aikaa. Aloitin vasta tällä viikolla, et ei tässä ole kuin neljäs päivä vasta menossa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista! Itse kuulun myös kolmoseen! :) Mukava kuulla muistakin kanssasiskoista haha Itsellä on myös poikkeuksia, muutaman olen täällä maininnutkin. Tuo nälkä on vähän hankala itselle, koska noi mun ruokailu ajat vaihtelee koska työajat vaihtelee, mut ihan hyvin oon pärjänny eikä oo oikeastaan tarvinnut mitään ylimääristä alkaa vetämäään. Onnee sulle tähän rupeamaan!

      Poista